「NLP親子溝通 – 家長情緒管理 (EQ) 工作坊」 2022-03-15T11:24:23+00:00

「NLP親子溝通 – 家長情緒管理 (EQ) 工作坊」(Zoom 視像上課)

「我真係要爆喇!」而家家長時間同小朋友留喺屋企,有冇覺得特別容易被佢哋挑動倒我哋嘅情緒?小朋友嘅EQ培養一定係從家長做起先,但係呢個時候可能工作壓力又大,處理小朋友嘅事情又多,點樣可以更好管理自己嘅情緒同提升EQ?Gary Sir會喺呢個Online工作坊?面分享一啲重要嘅心法同技巧,協助家長提升我哋嘅情緒狀態,令我哋可以同小朋友建立更緊密嘅關係。

(Zoom使用說明可以參考︰http://www.parentclub.com.hk/zoom)
**參與Zoom視像上課的家長,講義會於上課前一天透過whatsapp或email派發

「NLP親子溝通 – 家長情緒管理 (EQ) 工作坊」

由國際認可的資深身心語言程式學(NLP)高級執行師Gary主講,參加工作坊,你會對NLP有初步了解,並學到:

? 有效家長情緒管理的4大重點
? 如何更好調節個人心態及狀態處理家長的壓力
? 每天實用提升EQ的技巧
? 如何跟小朋友建立更緊密的關係

日期/時間:

 

待定

地點:

Zoom視像直播 – 請各位家長在能夠上網的位置登入課室 (報名的家長會於活動前一天透過email或whatsapp收到登入連結及密碼)

**有關Zoom使用說明可以參考︰http://www.parentclub.com.hk/zoom

費用:

HK $80 (1位)

查詢或報名, 請用以下方法提供閣下姓名, 參加人數及電郵地址

活動登記/ 補堂查詢:

Whatsapp: 5402 8342
或 Email: cs@parentclub.com.hk

活動/課程內容查詢:

Tel: 6712 1525

導師簡介:

Gary Sir是一位擁有國際認可資格的身心語言程式學(NLP)高級執行師,認可單位包括國際NLP專業協會、NLP專業大學、美國NLP學會及中國NLP學院等權威性機構。他在香港及內地曾舉辦多場大型親子講座及課程,在家長會也授課超過七年,受惠家長數以千計,家長推薦率更超過九成; 他獨特創新的親子溝通教學法,使他曾獲得電視台邀作訪問。隨此之外,Gary也是前香港科技大學工商管理碩士課程的招生總監及一位TEDx演說家,他曾被多間全球500強企業、上市公司、專業工會及全球頂尖學院邀作心理培訓和溝通導師。


參加人數
選擇日期
請填寫聯絡電話