【父母再受教育】 – 東週刊2011年8月9日 2018-02-25T07:11:25+00:00

【父母再受教育】 – 東週刊2011年8月9日

撰文☆張素兒
攝影☆張家宜、蔡豪

早前,七歲「小學雞」在商場內擘大喉嚨、叉腰發脾氣、鬧父母不懂教他、鬧途人多管閒事的片段,掀起全城熱話,普羅大眾均認同片段的男途人所說:「呢D人大個不得了呀!」

要改變下一代,啟發父母以正確方法教育子女是治本之方,遵理學校最近推出「早期教育基礎課程」,為父母們提供一個全面性的嬰幼兒教育,教導他們如何使零至六歲的孩子在快樂環境當中有系統的學習,養成良好品格,向「小學雞」say goodbye。

由愛出發
教育幼兒的最有效方法,並不是以強迫的方式灌輸知識,而是透過「愛」引發出幼兒的潛在能力。孩子們從出生起便已擁有100%的天賦,能否引發孩子潛能取決於父母的愛心、合適的成長環境、正面的激勵和教育。

Ken Sir(黎景安)說,教育小朋友最重要有愛和耐性,並需要花心思和技巧,「有D人佗住BB幾個月猛話辛苦,又唔想要,結果個小朋友出?世真係難教架喎!你唔能夠好好投入咁愛呢件產物,咁你將來點去教佢呢?」

親情力量
師承日本潛能開發專家池江俊博老師,兼曾經接受美國國防局及中央情報局的「前機密超感官知覺發展計劃」培訓的Ken Sir,過去曾主講超過三百個幼兒教育講座,又擔任香港專業教育學院早期教育導師,認為教育家長是大勢所趨。
Ken Sir解說:「我地可以宏觀D去睇,台灣十幾年前已經有親職教育,規定已婚夫婦又想生育?一定要讀一個十二小時的親職課程,慎防婚姻出現問題、對生兒育女概念出現分歧。香港只著重畀小朋友返playgroup,其實就算佢上幾多個鐘堂,其餘時間,家長唔去教佢、破壞緊彼此關係既,又有咩意思?所以,課程會教導父母如何引導孩子養成良好的習慣,呢種『親情的力量』先可以為孩子的健康成長奠定堅固的基礎。」

學員有say
想改變下一代必先教育家長,以下三個「早教課程」的學生,各自分享讀後感,你又是否感同身受?

許太
懷孕八個月
「我自己本身冇乜耐性,我老公又唔係好識溝通,幾個月前聽完Ken Sir的講座,覺得好有用。其實好多人都識生唔識教,好羨慕人?點解可以同D仔女溝通得咁好,所以同老公一齊上呢個課程,可以教得好一個小朋友,呢個價錢真係好抵。依家我地兩公婆得閒就會羅番D notes出來研究下,溝通多D,對夫妻之間的相處都有好處。」

 


林小姐
兒子八個月大
「我望住個仔成日係度諗點樣幫助佢成長,點樣去幫佢建立好的人格。直至上年七月聽左Ken Sir的講座,先知道有一個叫早期教育的課程,好有興趣,但當時學費較貴,依家呢度價值較平,所以即刻報名。課程開始係教父母點同BB按摩,我返屋企真係有跟足去做,BB果然好快就向前爬;阿Sir成日話自己唔打仔,我都想學返點樣唔打都可以教到仔,呢D真係技巧來。」

詹小姐
懷孕八個月
「我個朋友之前懷孕都有上早教課程,之後就介紹我去報名,覺得上左係有用,可以早D教到BB。原來有D係要咁樣教佢架,有D說話係唔可以係小朋友面前講,對湊小朋友的信心大左,情緒都紓緩左,覺得自己第時會幫到個小朋友。我同先生一齊上堂,好似之前Ken Sir教同小朋友玩閃卡,我已經同先生夾定呢part由佢負責,早D預備好D嘛。」

-修讀親職教育及早期教育的Ken Sir(黎景安),主講了超過三百個幼兒教育講座,現為新城電台親子節目《爸爸媽媽你好嗎?》客席幼兒教育顧問。

 

-早前,「小學雞」在商場內狂鬧父母及途人的片段,令人側目,掀起全城討論。